خونه شیک ایده هایی برای تزیین یک میز پذیرایی جذاب - خونه شیک

تزیین میز پذیرایی  قطعاً یک موضوع مهم در دکور کردن خانه به حساب می آید. زیرا همان طور که واقفید دکور کردن مبلمان و دیگر وسایل خانه حول میز پذیرایی انجام می شود بنابراین میز پذیرایی شما، همیشه در مرکز دکوراسیون و در دید عموم قرار می گیرد و تزئین درست و زیبای آن مانند یک روح برای این بدنه عمل می کند.

این مطلب به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین ایده ها را برای تزیین میز پذیرایی خود به دست آورده و آن ها را با خلاقیت خود تلفیق کرده و به نمایش بگذارید.

تزیین میز پذیرایی شیک با جاشمعی سیلور

شخصیت شما در تزیین میز پذیرایی

کوچک ترین تغییری در در دکوراسیون خانه از شخصیت شما سخن می گوید. در تزیین میز پذیرایی این مسئله را مد نظر داشته باشید و از اشیاءای استفاده کنید که بیش از همه حرفی برای گفتن و بروز شخصیت شما به عالی ترین شکل ممکن  داشته باشند.

اولین نکته برای تزیین میز پذیرایی توجه به این نکته است که، میز را از آیتم های اضافی که به آن ها نیازی ندارید، خالی کنید و سپس با عناصر ساده اما تأثیرگذار تزئین کنید.

این مطلب را از دست ندهید: روی میز ناهار خوری چی بزاریم؟

قرار دادن لوازم و اسباب زیاد حتی بزرگ ترین فضا ها را هم بهم ریخته و نامرتب نشان می دهد، بنابراین بهتر است میز جلو مبلی را طوری تزیین کنید که مقداری از آن کاملاً تمیز و بدون هیچ گونه وسیله ای باشد.

تزیین کافی تیبل با وسایل ساده

حین انتخاب وسایل تزئینی برای دکور کردن میز پذیرایی به دکوراسیون اتاق و مبلمان آن توجه کنید، زیرا برای ایجاد یک فضای لوکس یا مدرن ایجاد هارمونی بین این موارد نقش به سزایی دارد.

لزومی ندارد همیشه اشیاء تزئینی در مرکز میز و به یک شکل قرار بگیرند، بهتر است گاهی آن ها را در مرکز، گاهی در کنار، گاهی در گوشه ی سمت راست و … قرار دهید تا از تکرار و یکنواختی تزئینات میز خود جلوگیری کرده باشید.

 در حالت ایده آل سبک تزیین میز باید با سلیقه ی افرادی که مکررا در حال مشاهده ی این فضا و رفت و آمد در این منطقه هستند جور باشد.

تزیین میز جلو مبلی عروس

ایده های نو بیابید!

ایده  قرار دادن یک گلدان با گل های زیبا بر روی میز.این  ایده که از سال های دوری در حال اجرا است، اما آن چیزی که می تواند این ایده را نو و جذاب کند، انتخاب یک گلدان متفاوت و گل های متناسب با آن است. میزان تاثیر گذاری این روش با توجه به گلدان و گلی که برای آن بر می گزینید متغییر است. هر چه گل و گلدانی که انتخاب می کنید منحصر به فرد، جالب، خاص تر باشد، دکوراسیون متفاوت و شیک تری را خواهید داشت.

ایده استفاده از گلدان های مدرن و فانتزی به صورت خالی روی میز نیز برگرفته از همین ایده می باشد که می تواند در سبک مدرن کاربرد بیشتری داشته باشد.

اگر تمایل به چینش مجموعه ای دارید و می خواهید گروهی از اشیاء را بر روی میز پذیرایی خود قرار دهید، حواستان باشد از لوازم در رنگ های لطیف و کم شدت و یا برای ایجاد ظاهری یکدست و مرتب از اشیاء با رنگ های یکسان استفاده کنید.

تزیین میز عسلی با گلدان های سرامیکی ساده

اما چنانچه هنوز هم اصرار به استفاده ی مجموعه ای از اشیاء با رنگ های گوناگون دارید، برای چینش صحیح این موارد باید آزمون و خطای بیشتری انجام دهید .

استفاده از گوی های شیشه ای در رنگ های متفاوت می تواند یک ایده ی ناب برای تزیین میز پذیرایی باشد.

در روش های چیدمان کلاسیک ، غالبا افراد هنگام برگزاری مهمانی های رسمی میز پذیرایی خود را با ظروف میوه ، شکلات خوری و … تزیین می کنند. نکته ی غالب برای دیزایین میز پذیرایی به این روش استفاده از ظروف لوکس و شکیل می باشد.

تزیین میز جلو مبلی با شمع و صدف

اگر به دنبال ایجاد یک فرم خاص و چشمگیر برای تزئین میز پذیرایی خود هستید، می توانید روی اجسام پارامتریک فکر کنید، این وسایل با ظاهری نامتعارف  قادرند نظر هر ببینده ای را به خود جلب کنند.

استفاده از ظرف های بزرگ و گود دکوری روشی دیگر برای دیزاین میز پذیرایی است. می توان داخل ظرف را با گل های خشک شده ( ایده ی بهتر برای استفاده از گل های خشک شده در این جا ، استفاده از گل های سخت بیابانی و رنگ کردن آن ها می باشد) ، صدف های زیبا و … پر کرد تا جلوه طبیعی و زیبایی به ظرف و محیط ببخشد.

تزیین میز پذیرایی با جاشمعی کریستالی

استفاده از جاشمعی های کریستالی کوچک به همراه شمع های وارمر و بطری های شیشه ای زیبا می توانند شخصیت خاص و جذابی را برای میز پذیرایی شما به ارمغان بیاورد.

تا به حال به ایده ی استفاده از جاشمعی های زیبا بر روی میز پذیرایی خود فکر کرده اید؟ گاهی می توان با وسایلی متمایز، جلوه متفاوتی را ایجاد کرد. استفاده از جاشمعی های نقره ای، برنزی، کریستالی و … همراه یک قندان یا جا شکلاتی همسان و متناسب با پایه های جاشمعی می تواند دکور جالب و متمایزی برای تزیین میز پذیرایی شما باشد.

این مطلب را از دست ندهید: کدام شمعدان برای کدام محل مناسب تر است

اگر میز جلو مبلی شما یک طبقه ی زیرین هم دارد، باید به فکر تزئین این طبقه هم باشید، تزئینات این طبقه می تواند نسبت به طبقه ی بالایی شلوغ تر، پر رنگ تر و با جزئیات تر باشد.

قرار دادن مجسمه های تزیینی راه دیگری برای دیزاین میز می باشد، اما به شرط آنکه رنگ و اندازه و شکل این مجسمه ها متناسب با اندازه ی میز و دکوراسیون اتاق انتخاب شده باشند.

تزیین میز وسط مبلی با کتاب دکوری و مجسمه

استفاده از شیشه های بزرگ و یا گلدان های شیشه ای قدیمی با چند شاخه گل خشک هم می تواند یک روش برای تزیین میز و ایجاد یک فضای آرام و رمانتیک در خانه باشد.

استفاده از ساقه ی درختان بریده شده به جای گلدان و قرار دادن چند شاخه گل زیبا درون این شاخه ها هم می تواند سبک خاصی از تزیین میز پذیرایی باشد. چنانچه به دنبال عناصر بیشتری در کنار این نوع چیدمان هستید، حتما از عناصر آنتیک  و یا شیشه های قدیمی اما مدل دار استفاده کنید.

تزیین میز پذیرایی با گل های بلند

چند تنگ شیشه ای گرد و شفاف در اندازه های مختلف را انتخاب کرده و آن ها را با گل های یک رنگ پر کنید،  تعدادی جاشمعی گرد اما تنگ مانند با رنگ های خنثی نیز تهیه کنید، توجه کنید رنگ شمع های درون جا شمعی ها با رنگ گل ها هم خوانی داشته باشد. سپس هر دوی این عناصر را با روش های مختلف باهم ترکیب کنید.مثلاً می توانید تنگ ها را در یک سمت و شمع ها را در سمت دیگر میز قرار دهید و یا به صورت یکی در میان ( یک تنگ شیشه ای ، یک جاشمعی ) و یا به شکل اریب و گرد آنها را کنار هم چیدمان کنید.

برای ایده های بیشتر می توانید با کمک عکس های زیر و ترکیب المان های مختلف یک میز پذیرایی زیبا داشته باشید.

تزیین میز پذیرایی ساده با گلدان گل طبیعی

تزیین میز کافی با شمع و جاشمعی

تزیین میز پذیرایی با گیاهان سبز

تزیین میز پذیرایی با فانوس و سبد

استفاده از کتاب دکوری در تزیین میز پذیرایی

سینی شمع و گل برای تزیین میز پذیرایی

تزیین میز پذیرایی ساده با شمعدان

تزیین میز پذیرایی روستیک

تزیین میز پذیرایی با برگ سبز و شمع

سینی شمع و فانوس و شمعدان سیلور

چیدمان میز پذیرایی روستیک

تزیین میز پذیرایی ساده و مدرن

تزیین میز پذیرایی با گلدان سرامیکی و گل طبیعی

تزیین میز پذیرایی با گیاه

خرید لوازم دکوری برای تزیین میز پذیرایی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 399 views بار دسته بندی : چیدمان و دکوراسیون تاريخ : 17 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.